Klantenservice - Contact
1 Contactgegevens
1.1 Voor Nederland

JunkTrunk®
Laan van Brabant 28
4701 BK  ROOSENDAAL
T  076 - 5319278

[email protected]

 

Magazijn:
Graafschap Hornelaan 137A
6001 AC   WEERT

BTW: NL857140942B01
Kamer van Koophandel West-Brabant: 67706517
Statuaire naam overkoepelende firma: Kinderspel® VOF

1.2 Voor België

JunkTrunk®
Deken Verbiststraat 7
2910  Essen
T  03 / 636 4995

[email protected]

2 Veel gestelde vragen
2.1 Wie is JunkTrunk®

JunkTrunk® ontwikkelt en fabriceert hoogwaardig lifestyle kinder- en speelmeubilair van de hoogste kwaliteit. Stuk voor stuk tijdloze kindermeubels in een stoer en eigentijds design. JunkTrunk behoort tot Kinderspel® Benelux.

2.2 Kunnen bedrijven en instellingen ook kopen via deze site?
Een groot deel van ons clienteel bestaat uit instellingen (denk aan basisscholen, buitenschoolse opvang, ziekenhuizen, medische praktijken e.d.) en bedrijven die een effectieve oplossing zoeken voor hun kinderspeelhoek of wachtruimte.
Bij aankoop voor een bedrijf of instelling, kunt u tijdens het bestelproces in stap 2 uw aankoop registreren als "zakelijk". U ontvangt dan ook een zakelijke factuur met aparte BTW-specificatie en heeft de mogelijkheid op rekening te worden beleverd (= stap 3 bestelproces). Beschikt u over een BTW-nummer? Dan krijgt u de betaalde BTW van de fiscus terug bij uw eerstvolgende aangifte.
2.3 Hoe hoog zijn de verzendkosten?
U betaalt bij ons geen verzendkosten!
Wij zijn van mening dat er achteraf geen onnodige stiekem verstopte kosten in rekening mogen worden gebracht. U betaalt bij ons enkel het bedrag wat vermeld staat bij het product. Niets meer en niets minder.
2.4 Prijzen op de website altijd inclusief BTW?
Alle prijzen zoals vermeld op onze website zijn altijd inclusief 21% BTW. Er komen dus geen kosten meer bij. U betaalt enkel het bedrag zoals vermeld bij het product. Ook worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
2.5 Kunnen wij op rekening kopen?

Alleen bestaande klanten kunnen op rekening kopen. Bij nieuwe klanten kunnen alleen bedrijven en instellingen onder speciale voorwaarden op rekening worden beleverd. Zij dienen dan tijdens het bestelproces te kiezen voor zakelijke registratie (stap 2) en betaling op rekening (stap 3).
Wij zullen dan via Graydon handmatig een credit-check laten uitvoeren voordat de goederen geleverd worden. Indien deze credit-check negatief uitvalt, zullen we u vragen eerst de bankoverschrijving uit te voeren alvorens tot levering over te gaan.

Particulieren kunnen enkel via vooruitbetaling (iDeal, MasterCard, Visa, PayPal, Maestro, MisterCash, ING Home Pay, KBC Online, MultiSafepay, Belfius Online, bankoverschrijving) of onder rembours aankopen doen.
2.6 Kunnen jullie onder rembours leveren?

Uiteraard is het mogelijk onder rembours te worden beleverd. Wij raden dit echter niet aan vanwege de extra kosten die hiervoor in rekening worden gebracht door de vervoerder (en die wij verplicht zijn aan u door te rekenen). Dit betreft een bedrag van € 14,95 (geldt zowel in Nederland als in België).

2.7 Wat is de garantietermijn en wat zijn mijn rechten qua kopersbescherming?

Voor alle artikelen hanteren wij een eigen garantietermijn van 1 jaar. Ook na deze termijn verplichten wij onszelf bij eventuele problemen gezamenlijk een adequate oplossing te vinden. De door ons aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke garantie waarop u als consument recht heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast hebben wij ons gecommitteerd aan alle voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg hetgeen inhoudt dat u te allen tijde recht heeft om binnen 14 dagen na levering af te zien van uw koop. Tevens bestaat de mogelijkheid een artikel om te ruilen indien het gekochte artikel afwijkt qua vorm, kleur, eigenschappen en dergelijke. De volledige rechten kunt u nalezen op www.thuiswinkel.org (Thuiswinkel Waarborg).

2.8 Hoe kan ik via deze website producten bestellen?
Nadat u één of meerdere producten in het winkelwagentje heeft geplaatst, kunt u heel snel en eenvoudig in 4 stappen het bestelproces afronden:
a) in stap 1 vult u uw naam- en adresgegevens in
b) in stap 2 kiest u de gewenste verzendmethode (gratis levering of levering onder rembours)
c) in stap 3 kiest u de gewenste betaalmethode (bijv. iDEAL)
d) nadat u alle ingevoerde gegevens nog even heeft gecontroleerd, dient u de algemene voorwaarden te accepteren en vervolgens op de definitieve bestelknop te klikken (u wordt dan naar de betaalpagina geleid waar u de betaling kunt afronden). Na betaling ontvangt u binnen 10 minuten van ons een orderbevestiging met een bijgesloten officiële factuur (.pdf bestand).
2.9 Wanneer komt de koopovereenkomst tot stand?

De koopovereenkomst komt pas tot stand nadien u in stap 4 van het bestelproces definitief op de bestelknop heeft geklikt. U landt dan op de relevante betaalpagina (bijv. iDEAL betaalpagina van uw bank). Nadat u de betaling heeft afgerond is het eigendomsrecht van de goederen overgegaan naar u als klant.
Na ontvangst van de goederen heeft u 14 dagen de tijd om te beslissen of u de producten wilt behouden (herroepingsrecht). Mocht u de goederen niet willen behouden dan kunt u ons dat binnen 14 dagen kenbaar maken zonder opgaaf van reden. Belangrijk is wel dat de goederen in een zo oorspronkelijke staat en onbeschadigd dienen te worden geretourneerd. Mochten de producten in beschadigde toestand bij ons terugkomen, dan kunnen wij u uiteraard slechts gedeeltelijk compenseren, een en ander afhankelijk van de staat ervan. In het geval de goederen geheel niet meer verkoopbaar zijn dan loopt de waardevermindering op tot 100%. De terugbetaal termijn is zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst. Wij mogen wachten totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u heeft aangetoond de producten te hebben opgestuurd.
Retouradres Nederland: JunkTrunk® - Laan van Brabant 22 - 4701BK  ROOSENDAAL
Retouradres België: JunkTrunk® - Deken Verbiststraat 7 - 2910 ESSEN

2.10 Klachtenprocedure

Mocht u met een klacht zitten omtrent onze producten of dienstverlening, dan kunt u te allen tijde telefonisch of via e-mail deze bij ons indienen. Wij hebben ons zelf verplicht uiterlijk binnen 2 weken met een inhoudelijke reactie op uw klacht te komen alsmede met een gepaste oplossing ervoor. Mocht u van mening zijn dat wij uw klacht niet afdoende hebben behandeld, dan adviseren wij u contact op te nemen met de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).